16 Şubat 2014 Pazar

LOREAL 3 ETKİLİ MUCİZEVİ MAKYAJ TEMİZLEME YAĞI

  MERHABA ARKADAŞLAR!

Gün boyu kullandığımız makyajı uyumadan önce mutlaka temizlemeliyiz. Makyajımızı temizlemek ne kadar önemliyse kullandığımız ürün de bir o kadar önemli. Makyaj temizleme yağlarını oldum olası sevmem. Gözlerim ve cildim çok hassas olduğu için almayı düşündüğüm ürünü tabiri caizse ince eleyip sık dokuyorum. Ancak Loreal'in bu ürününü görünce almadan duramadım.


Büyük bir hevesle aldım ama kullandığım zaman hüsrana uğradım diyebilirim. Gözlerimde inanılmaz bir kaşıntı oldu. Daha sonra tekrar kullandım ve aynı durumu tekrar yaşadım. Ancak şunu kabul etmeliyim ki makyajı çok iyi temizliyor. Belki de benim gözlerim hassas olduğu için memnun kalmadım. Bu yüzden almanızı öneririm veya önermiyorum diyemem. Sadece şunu söyleyebilirim ki gözlerim ve cildim hassas diyorsanız kullanmayın. Ve ürünü kullandıktan sonra cildinizi güzelce yıkamanız gerekiyor. Yoksa yağdan kurtulamazsınız. İndirimli fiyatı da 10 TL'ydi galiba. 
     Umarım yazımı beğenmişsinizdir. :) teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder