16 Şubat 2014 Pazar

BIODERMA SEBİUM GEL MOUSSANT

  MERHABA ARKADAŞLAR! 

  Bugün yaklaşık 1 aydır kullandığım bir ürünü tanıtacağım. Yakın zamanlarda bir sivilce promlemi yaşadım ve kullandığım cilt temizleyicimi hemen değiştirmem gerektiğini düşünerek bir kaç markayı da araştırdıktan sonra Bioderma Sebium Gel Moussant almaya karar verdim. 
makyajbilgileri.blogspot.com

 Pompalı olması ürünün rahat kullanılmasını sağlıyor. Ürünün çok köpürmesini beklemeyin. İlk kullandığım zaman niye köpürmüyo diyip tekrar tekrar kullanmıştım :) Cildi arındırıyor ve ferahlık veriyor. Rahatsız edici bir kokusu yok en azından beni rahatsız etmedi. En önemlisi ürün kuru cilt tipleri haricinde diğer tüm cilt tipleri için kullanılabilir. Zaten ürün yağlı ve karma cilt tiplerine öneriliyor. 1-2 gün kullanıp benim cildim niye hala düzelmedi şeklinde düşünmeyin. Karma bir cilde sahibim ve ürünü yaklaşık 1 aydan beri kullanıyorum. Cildimdeki sivilcelerim tamamen ortadan kalkmadı ama azaldı. Cildinize çok güzel bir rahatlık veriyor ve sivilcelerin kurumasına sebep oluyor. Ben sadece akşamları makyajımı temizledikten sonra kullanıyorum. Eğer cildinizi çok fazla gererse de krem kullanmanızı öneririm. Eczanelerde 1+1 kampanyayla satılıyor. Ben bu ürünü çok beğendim ve kullanmanızı tavsiye ederim :) 

 Umarım yazımı beğenmişsinizdir :) teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder