16 Şubat 2014 Pazar

ALIŞVERİŞ !

  Merhaba arkadaşlar!

 Sevgililer gününe özel indirimden faydalanarak kendime çok güzel hediyeler aldımm :) Haydi bakalım neler almışım :)


  • The Balm Time Balm Concealer : Ne zamandan beri almak istediğim ve bir türlü alamadığım concealer.Sonunda kavuştum kendisine. İlerleyen zamanlarda yazısını blogumda görebilirsiniz.
  • The Balm Fratboy : Gördüğüm anda bu benim olmalı dediğim allıklardan birisi. Bu hafta sürekli kullandım. Gratis'in %40 indirimiyle 18 TL'ye geldi. İlerleyen günlerde yazısı gelecek :) 
  • DEBORAH 8 IN 1 CC CREAM : Watsons'ın sevgililer gününe özel indirimiyle 24 TL'ye geldi. Denemekten ne çıkar ki diye aldım aslında bu ürünü. Kullandığım anda düşüncelerimi sizlerle paylaşacağım. 
  • YVES ROCHER GOMMAGE GOURMAND KAYISILI PEELİNG: Güzel olduğunu düşündüğüm bir ürün. Yanlış hatırlamıyorsam 13 TL' ye aldım. 
  • ESSENCE PİGMENT FAR : 08 cop&copper farını aldım. Rengini çok begendim. Umarım güzel bir fardır. Yakın zamanda kullanmayı düşünüyorum. 3.75 TL gibi komik bir fiyata geldi. 
  • DANİELLE LAROCHE ARINDIRICI JEL : Dikkatimi çekti ve bakalım nasıl bir ürünmüş deyip aldım açıkçası. Gratisten %40 indirimle aldım. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder