6 Mart 2014 Perşembe

ISANA HAİR SAÇ MASKESİ

Merhabalar! Bugün bloğumda severek kullandığım ve bittikçe aldığım bir ürüne yer vereceğim. Saçlarım çok işlem gördüğü için kullandığım ürünlere daha da çok önem veriyorum.


Koku konusunda hassasım. Bu yüzden kullandığım ürünlerin kokusu benim için çok önemli.  Bu ürünün kokusu, saçlarınıza verdiği yumuşaklık adete harika. Bu mucizevi ürün saçlarınızın kırıklarına bakım yaparak saç uçlarınızı güçlendiriyor ve kolay tarama sağlıyor. Saçlarınızda yağlı bir görüntü bırakmıyor. Üstelik saçlarınıza güzel bir parlaklık veriyor. Ürün 50 ml ve 12 aylık bir kullanım ömrüne sahip. Sadece Rossman mağazalarında bulabileceğiniz bu ürün benim saçlarıma çok iyi geldi. Kesinlikle tavsiye edeceğim ürünler arasnda:) 
  Umarım yazımı beğenmişsinizdir:) teşekkürler:)

2 yorum:

  1. benim de en sevdiğim saç ürünleri arasında :)

    YanıtlaSil
  2. benim de bittikçe aldığım ürünlerden birisi :)

    YanıtlaSil