30 Ocak 2014 Perşembe

ESSENCE I LOVE STAGE

 Merhaba arkadaşlar!

 Far bazı olmazsa olmazlar arasında. Kullandığınız farın rengini tam olarak ortaya çıkarmasını istiyorsanız ve kullandığınız farın uzun süre göz kapaklarınızda sabitlenmesini istiyorsanız far bazı kullanmanızı tavsiye ederim. Ben yakın zamanda aldığım ve kalıcılığından son derece memnun kaldığım bir far bazı olan Essence I Love Stage'i kullanıyorum. 

  Ürün şu şekilde:


makyajbilgileri.blogspot.com

 Açıkçası ben bu ürünü The Balm Put A Lid On It far bazını bulamadığım için geçici bir süreliğine almıştım. Ürünün fiyatına göre inanılmaz iyi olduğunu söyleyebilirim. Bu yüzden The Balm Put A Lid On It far bazını almama rağmen Essence I Love Stage'i kullanmaya devam ediyorum :)  Far bazını göz kapaklarınıza uyguladığınızda 1-2 dakika  sabitlenmesi için beklemeniz gerekiyor. Ayrıca 4-5 saatlik bir kalıcılığa sahip. Fiyatıysa 8-9 tl arasında. Yani bu fiyata göre hem farınız gayet canlı görünüyor hem de 4-5 saatlik mükemmel bir görüntüye sahip oluyorsunuz. Ben denemenizi tavsiye ederim :)

  Umarım yazımı beğenmişsinizdir :) teşekkürler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder